Sabah sabah ilk bedduamızı aldık. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sabah sabah ilk bedduamızı aldık.
12
●
610
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sabah sabah ilk bedduamızı aldık.
1
2
31-01-2026, 11:04:38
#1
kadersiz35
Platin üye
Forumda bir tane bayan arkadaşa, zamanında iş verdim. İşi alana kadar bir ton vaad etti. Daha sonra işi verdim hem geç hemde yarım yaptı.
Bugünde bunları yazmış.
Kendisininde işi alıp yapmama konusunda baya eksi trader mevcut.
31-01-2026, 11:06:05
#2
white35
R10 Sigortacısı
Çoğu insanın ciddi psikolojik sorunu var.
31-01-2026, 11:06:29
#3
ArgeNetwork
Yeni Nesil Yazılım Ajansı
Kadınları anlamak zor 🙂 bu yüzden uzak duruyorum.
31-01-2026, 11:09:17
#4
dijitalkaptan
iş var mı ? yok , ellla belangi versunnn
31-01-2026, 11:09:25
#5
kadersiz35
Platin üye
Daha geçmiş konuşmalardan;
31-01-2026, 11:12:50
#6
cozucem
Şaştırmadım
31-01-2026, 11:12:54
#7
Sporky
Biraz sert olucak ama acıma duygunuzu kullanarak iş almaya çalışıyor gibi duruyor kimsenin halini vb bilemeyiz ama sizin hayatınız kişisel kalmalı iş yaptığınız kişiler bu kadar detaylı bilmemeli diye düşünüyorum.
31-01-2026, 11:13:02
#8
Bewanted
Platin üye
Kadınları biraz anlamak zor hocam
31-01-2026, 11:15:51
#9
ArgeNetwork
Yeni Nesil Yazılım Ajansı
kadersiz35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha geçmiş konuşmalardan;
Siz baya iş dışında dertleşmiş siniz hocam 😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler