Ben satın aldım diye gümüş düştü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben satın aldım diye gümüş düştü
9
●
378
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ben satın aldım diye gümüş düştü
1
2
30-01-2026, 21:23:51
#1
muskmedya
Ayda yılda bir yatırım yapalım dedik tüm para eridi şaka gibi
Tekrardan yükselir mi acaba
Yatırım tavsiyesi değildir
30-01-2026, 21:26:16
#2
JSDeveloper
yüksekir elleme sakın iranla şuan ortalık kızışıyor
30-01-2026, 21:34:58
#3
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
😂😂😂
30-01-2026, 21:35:06
#4
Kriptopay
Şuan gümüş değil, herşey de düşüş var... çoğu kişi zararda..
30-01-2026, 21:37:29
#5
webdepar
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayda yılda bir yatırım yapalım dedik tüm para eridi şaka gibi
Tekrardan yükselir mi acaba
YTD
Hepsini gümüşe mi bastın hocam sepet yapsaydın ya
30-01-2026, 21:38:17
#6
muskmedya
webdepar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hepsini gümüşe mi bastın hocam sepet yapsaydın ya
Varımı yokumu bastım hocam 🙂🤷🏻*♂️
30-01-2026, 21:41:38
#7
webdepar
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Varımı yokumu bastım hocam 🙂🤷🏻*♂️
Geçmiş olsun o zaman gümüş daha basskın çıktı desene
)
30-01-2026, 21:41:40
#8
SEBTURKA
Sen TL'ye geç hocam millet tekrar kar elde etmeye devam etsin.
30-01-2026, 21:42:47
#9
inaN33
hafta sonu ne olacak çok merak ediyorum kesin bi karışıklık olacak dünya da. onun önlemini aldılar diye tahmin ediyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler