Temu Türkiyeden gitti. İş mi bu şimdi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Temu Türkiyeden gitti. İş mi bu şimdi?
2
●
318
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Temu Türkiyeden gitti. İş mi bu şimdi?
27-01-2026, 22:03:58
#1
arenpi
https://www.youtube.com/watch?v=Rm47kyCsWcg
27-01-2026, 22:05:52
#2
insideman
dış ticaret açığı oluyor diye vatandaşı kısıtla
27-01-2026, 22:13:35
#3
_Forbidden_
Hükümet dış ticaret olmasın. Halkım ucuzdan almasın. Benden daha pahalıya alsın dedi ve yaptı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler