• 27-01-2026, 05:48:48
    #19
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel söyledin abi tebrik ederim
    Bu duruma getirenlerin Allah iki cihanda iki yakasını bir araya getirmesin Yattığı mezar ateş olsun
  • 27-01-2026, 05:49:02
    #20
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten öyle maalesef Alınan vergiler ülkenin arabaya giriş fiyatını geçiyor. Devlet araç üretmeden, üreten firmadan daha çok kazanıyor alınan vergiler sayesinde şaka gibi
    adamlar gelip görse takdir ederler bizi ayrı taktir ederler keşke bizimkilerde sizin gibi sessiz olsa derler
  • 27-01-2026, 07:10:49
    #21
    Halen enflasyonu tek hanelere indireceğiz diyen birileri var
    ve bu söylenenlere inanan da bir kesim var

    Fıkra bukadar .
  • 27-01-2026, 07:58:41
    #22
    Alıştırıldık
  • 27-01-2026, 08:00:32
    #23
    Türk milletini siyaset esir aldı, devleti soydular bitti, sıra milletde, millet de bitince birbirlerini soyacaklar.
  • 27-01-2026, 09:01:54
    #24
    TASARIM AJANSI
    Millet olarak oy verdik, yönetiliyoruz.
  • 27-01-2026, 15:55:04
    #25
    bahsettiğiniz olayların tamamı enflasyonun toplum üzerindeki yıkıcı etkileridir. toplumda kimin ne kadar para kazanacağına, sermayenin kime akacağına çıkar grupları karar veriyor. ülkeye dair gelecek görmeyen insanlar sesini çıkarsa hapse atılıyor.
    çok basit bir örnek vereyim, bir olay olsa, mesela cinayet işlenir, hırsızlık olur polis olay bittikten sonra gelir delilleri toplar cesedi alır gider. fakat hükümet aleyhine gösteri var diye ihbar etseler 200 kişilik polis ekibi ve toma yollarlar. vaziyet bundan ibaret düzenin devamı için, düzülen düzülmeye devam etmelidir. iyi haberse düzülenleri fazla hırpaladıkları için sisteme yeni köle getirmek istemiyorlar. bu hızla gidersek 50 seneye kalmaz toplum helak olup gider.
  • 27-01-2026, 17:13:46
    #26
    ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğiniz olayların tamamı enflasyonun toplum üzerindeki yıkıcı etkileridir. toplumda kimin ne kadar para kazanacağına, sermayenin kime akacağına çıkar grupları karar veriyor. ülkeye dair gelecek görmeyen insanlar sesini çıkarsa hapse atılıyor.
    çok basit bir örnek vereyim, bir olay olsa, mesela cinayet işlenir, hırsızlık olur polis olay bittikten sonra gelir delilleri toplar cesedi alır gider. fakat hükümet aleyhine gösteri var diye ihbar etseler 200 kişilik polis ekibi ve toma yollarlar. vaziyet bundan ibaret düzenin devamı için, düzülen düzülmeye devam etmelidir. iyi haberse düzülenleri fazla hırpaladıkları için sisteme yeni köle getirmek istemiyorlar. bu hızla gidersek 50 seneye kalmaz toplum helak olup gider.
    Dediklerinize harfiyen katılıyorum abi. Ülkemizde enflasyonun getirdiği bir sosyal çürüme hakimiyeti var. İnsanlar maddi olarak zayıfladığı zaman; mutlulukları, yaşam standartları değişiyor. Bu değişimde yaşanabilecek tüm kötü senaryoları yaşanması en muhtemel dereceye getiriyor.

    Şu koca topraklarımızda elverişli topraklarımızda hiçbir şey yapamamak, üretememek ve sadece tüketici olmak çok zoruma gidiyor. Hollanda yüzölçümü olarak konya kadar bir ülke lakin dünyanın tarım devi. Baktığınız zaman bizim ülkemizde belki 5 hollanda kadar tarıma elverişli alan var ama her şeyi ithal ediyoruz.

    sebep olanların, önünü açanların ve göz yumanların yargılanacağı günleri görmek dileğiyle...
  • 27-01-2026, 19:05:08
    #27
    Ben sürekli sorunlardan bahsedilmesinden sıkıldım. Sorun tespiti sorunların haykırışları. Çözüm nerde? Çözüm kimde? Çözümler neden devre dışı? Çözümlerden neden bahsedilmiyor?