MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten öyle maalesef Alınan vergiler ülkenin arabaya giriş fiyatını geçiyor. Devlet araç üretmeden, üreten firmadan daha çok kazanıyor alınan vergiler sayesinde şaka gibi
adamlar gelip görse takdir ederler bizi ayrı taktir ederler keşke bizimkilerde sizin gibi sessiz olsa derler