• 26-01-2026, 23:18:51
    #10
    alastyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç yıldız
    Doğrulanmış veri merkezi bende olsa yeter
  • 26-01-2026, 23:19:27
    #11
    Merhabalar 😁 üç beş yıldız da bize düşer diye park ediyorum
  • 26-01-2026, 23:21:25
    #12
    Veri Merkezi Hizmetleri
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrulanmış veri merkezi bende olsa yeter
    bize de yetiyor. Hatta artıyor
  • 26-01-2026, 23:25:08
    #13
    Yok ki...

    Gören herkes BU mesajı beğense 1 tane gelir gibi.
  • 26-01-2026, 23:26:07
    #14
    Benim garibanlık
  • 26-01-2026, 23:33:02
    #15
    Kurumsal PLUS
    Rozet sizlerin olsun yillarimiz yeter.
  • 27-01-2026, 01:02:44
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Darısı başımıza
  • 27-01-2026, 01:08:47
    #17
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben rozet sevmiyorum devredebiliyorsak hepsini alın
    Gönder gelsin 😁
  • 27-01-2026, 01:13:39
    #18
    bilemiyorum default tema kullanıyorum