Benim için 2020 kriptosundan sonraki büyük hazin öyküsüdür.

Yazın 47 lirayken almalıyım dedim. Unuttum 55 tl oldu. Dedim ki üretimde cok kullanılıyor piyasanın selameti için yükselmez daha. Demez olaydım 70 oldu 80 oldu treni kaçırdım dedim takibi vıraktım 105 tlde gördüm yok artık dedim en son geçen baktım 124 tl daha da alınmaz dedim bugün 160 tl. Alınmaz diyorum 200e vurur alsam 20ye düşer