• 24-01-2026, 19:18:16
    #1
    Arkadaşlar Altın fiyatları çok yükseldi. Düğünlerde altın takmak zorlaştı. Bu gidişle altın yerine gümüş takılması normal hale gelebilir. Hem daha uygun fiyatlı hem de yatırım değeri var. Sizce olur mu?
  • 24-01-2026, 19:21:32
    #2
    kültürel alışkanlıkların tamamen değişmesi zaman alır gibi hocam
  • 24-01-2026, 19:24:32
    #3
    şahsen ben para veriyorum 400-500 tl bu pahalilikta altın gümüş alırsak kirayı kim ödeyecek
  • 24-01-2026, 19:49:38
    #4
    En güzeli döviz
    200 tl takmak ayıp am 500 istesen 10 euro
    1000 takmak istesen 20 Euro
    2500 istesen 50 dolar falan.
  • 25-01-2026, 08:07:21
    #5
    Zaten uzun süredir nakit takan çoğunlukta, örneğin 1.500 TL takacaksa 50 TL leri 30 adet olacak şekilde birleştirip takıyorlar.
  • 25-01-2026, 08:21:31
    #6
    şimdiden gümüş stoklarına başlayın, yakında daha yüksek fiyatlarda olacak gibi duruyor