• 22-01-2026, 20:50:01
    #1
    Merhaba dostlar,

    Uzun zamandır reeldeki hayatın yoğunluğundan dolayı buralara pek uğrayamadım. Şöyle bir geriye dönüp bakınca zaman geçmiş ama sanki hiç geçmemiş gibi… R10’un olayı da bu zaten. Yıllar değişiyor, gündem değişiyor ama burası yerinde duruyor. Bu ortamı ayakta tutan yönetime ve emeği geçen herkese de ayrıca teşekkür etmek lazım.

    En son burada askere gitmeden bir şeyler paylaşmıştım. O arada neler oldu neler… Askerlik bitti, hayat devam etti derken hayatımın kadınıyla tanıştım. Sonra “bir tatil yapalım” dedik, o tatil uzadı, bir baktık bir sene geçmiş. Tatil dönüşü de “biz bunu ciddiye alalım” dedik ve evlenme kararı aldık.

    Şu an ise işler biraz daha level atladı 😄 Eşim hamile, 3,5 aylık… Evet, baba oluyorum. Bu duyguyu anlatmak zor, çünkü insan anlatmadan önce “abartıyorlar herhalde” diyor ama gerçekten bambaşka bir hismiş. Senden bir parça, canlı, nefes alan bir can… Allah sağ salim, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.

    Velhasıl kelam; ben geri döndüm. Kafam dolu, defter kabarık. Yakında bomba projelerle paylaşımlara başlamayı planlıyorum.

    Herkese tekrar selamlar,
    Görüşmek üzere 👋
  • 22-01-2026, 20:51:10
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    hoşgeldiniz
  • 22-01-2026, 20:51:43
    #3
    Merhabalar hoş geldiniz
  • 22-01-2026, 21:00:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldiniz hocam
  • 22-01-2026, 21:03:11
    #5
    hoşgeldiniz hocam
  • 22-01-2026, 21:39:19
    #6
    Aramıza tekrardan hoşgeldiniz
  • 22-01-2026, 22:16:43
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hoşgeldiniz.
  • 22-01-2026, 22:17:26
    #8
    Hoşgeldiniz iyi forumlar hocam