• 21-01-2026, 22:03:18
    #1
    Şuan yaşadığım yerde hissedilen -15 diyor ama bence daha fazla.
    Sizlerde durumlar nedir arkadaşlar?


  • 21-01-2026, 22:05:35
    #2
    kral kutuplarda mısın one öyle
    İstanbul 7 derece
  • 21-01-2026, 22:06:33
    #3
    muratshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral kutuplarda mısın one öyle
    İstanbul 7 derece
    Beni güldürdünüz siz çok yaşayın hocam. Burası Van hocam.
  • 21-01-2026, 22:06:57
    #4
    -1 derece
  • 21-01-2026, 22:09:01
    #5
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan yaşadığım yerde hissedilen -15 diyor ama bence daha fazla.
    Sizlerde durumlar nedir arkadaşlar?




  • 21-01-2026, 22:10:21
    #6
    ibrahimkoksalq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yer kabuğunun altı mı orası?
  • 21-01-2026, 22:10:44
    #7
    ibrahimkoksalq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden daha soğuklar varmış hocam. Orası neresi hocam acaba?
  • 21-01-2026, 22:11:52
    #8

    Anlık 8.9 gösteriyor.
  • 21-01-2026, 22:12:14
    #9
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden daha soğuklar varmış hocam. Orası neresi hocam acaba?
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yer kabuğunun altı mı orası?
    Sarıkamış hocam 🫡