Her şikayet konusunda gördüğüm olay - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Her şikayet konusunda gördüğüm olay
9
●
454
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Her şikayet konusunda gördüğüm olay
1
2
20-01-2026, 02:54:59
#10
deeprock2
Borderline insanlar çağında yaşarken bütün riski işi alana yüklemek, işveren için çok mantıklı olur
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler