Forumda Satılanlarla Karıştırmayınız !
10
●538
- 18-01-2026, 10:32:45Her gün sayısız şikayet konusu açılıyor. Gerçektende satıcı olarak aynı cümleyi yazmak benim içimden de geliyor. Mesela forumda işini hakkıyla yapan bir çok meslektaşım var. Ancak bir de geçen ay trafik sigortası nedir diye sorup bugün acente açtığını söyleyen komisyoncular da var. Bu arkadaşın sattığı poliçe sayısız insanı mağdur edecek. Çünkü bilgisiz ve yetersiz. Para için kanun dışı iş yapıyor. Normalde segem belgesi olmadan bu işi yapması dahi yasak. Ancak gel gör ki para için her şeyi yapacak gözü dönmüş insan dolu.
Diğer sektörlerde de durum aynıdır muhtemelen. Açıkçası ben kişinin başlığına değil konusundaki yorumlara ve tradelerine bakıyorum. Yoksa dediğiniz gibi herkesin sattığı ürün en iyisi. - 18-01-2026, 10:50:11Ben 33 yaşındayım ortaokula giderken bu forumda takılıyordum (o yaşlarda dönemin en çok ziyaret edilen genel forum sitesi sahibiydim) o günler ile bu günler arasında çok fark var dediğiniz gibi insanlar vardı ama bu kadar çok yoktu geneli dürüst insanlardı yanlışa yanlış doğurya doğru derdi herkes yardımlaşmayı severdi herşeye eğitim seti satılmazdı ücretsiz destek verilirdi bilgisayarımıza bağlanıp sorunları çözerlerdi admin panel şifremizi verirdik sitemize girer sorunları halleder ve nasıl yaptığını da söylerdi ama şuan sadece Türkiye değil tüm Dünya bu şekilde olmuş insanlar yozlaşıyor mu diyelim değişiyor diyelim mi bilemedim...
Ekleme yapayım: geçmişte joomla olsun wordpress olsun geçmişte bir çok konu açtım sorunlarım vardı kimse yardımcı olmadı yardımcı olmak isteyen parayla yardımcı olmak istedi onlar ise işten anlamayan insanlardı ben ne yaptım deneme yanılmayla yaşadığım sorunları kendim çözdüm şimdi ise foruma yardım için konu açmıyorum çünkü açtığım konuyu okuyan sayısı ile yorum sayısı çok farklı oluyor ve dm mesajları genelde şu kadar ücrete yaparım diyenlerin yazıları oluyor... - 18-01-2026, 13:12:08smmfast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesmmfast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehocam işi bilmeyin işe atlayanlar zaten öyle bir yerde sıkışıyorlar ki parasını vs kaybediyor gidiyor yada size gelip para ödüyor işleri çözmek içinwhite35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LaFleur01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleinsanlar çürüyor hocam karakter ahlak şeref onur hepsi gidiyor artık insanlarda, yardım etmeyin hocam benimin için açılmış iki şikayet konusu vardı ikiside yardımcı olmak isterken olayın tümü üstümde kalmasıydı tradelerime bakın bir olumsuz trade var benim ürünümü ***** olarak alıp satarken yakalıyorum firebaseden girip sistemi bozuyorum kullanmasın diye kalkıp trade veriyor banareal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanıt yok diye kaldıramadım tradeyi gitti öyle sağlık olsun
Selam hocamSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine teknolijik bir atasözü yazdın
,
ister inanın ister inanmayın bu forumda ne zaman birinden şüphelendiysem vurdu tokadı gitti millete , bizde yedik tokadı ama herkes kendine yakışanı yapar güzel bir ticaret artık zorunluluktan çıkmış keyiflerine kalmış sanki insanların sende satıyorsun bende satıyorum oda satıyor ben 5e satıyorsam sen 15 20ye satıyorsan elbette daha farklıdır daha çok doludur
