Her gün sayısız şikayet konusu açılıyor. Gerçektende satıcı olarak aynı cümleyi yazmak benim içimden de geliyor. Mesela forumda işini hakkıyla yapan bir çok meslektaşım var. Ancak bir de geçen ay trafik sigortası nedir diye sorup bugün acente açtığını söyleyen komisyoncular da var. Bu arkadaşın sattığı poliçe sayısız insanı mağdur edecek. Çünkü bilgisiz ve yetersiz. Para için kanun dışı iş yapıyor. Normalde segem belgesi olmadan bu işi yapması dahi yasak. Ancak gel gör ki para için her şeyi yapacak gözü dönmüş insan dolu.
Diğer sektörlerde de durum aynıdır muhtemelen. Açıkçası ben kişinin başlığına değil konusundaki yorumlara ve tradelerine bakıyorum. Yoksa dediğiniz gibi herkesin sattığı ürün en iyisi.