• 15-01-2026, 11:42:57
    #1
    6 Ocak’ta TOBB’daki toplantıda Bakan Mehmet Şimşek’in iş dünyasının taleplerine “Vergiyi istediğim gibi toplayamıyorum. Benim vaktimi çalıyorsunuz” diyerek tepki gösterdiği öne sürüldü. Bu sözler salonda tansiyonu yükseltti. Bir katılımcı da Şimşek’e “Bugün siz kötü bir gününüzdesiniz herhalde” dedi.


    Kaynak: https://halktv.com.tr/siyaset/mehmet...vergi-1000875h
  • 15-01-2026, 11:44:28
    #2
    2025 Yılında toplanması planlanan verginin %75 toplanmıştı.
  • 15-01-2026, 11:46:29
    #3
    Bu toplamamis hâli birde toplasa donumuzu da alır sanırım
  • 15-01-2026, 11:46:51
    #4
    2 senede bir af çıkarırsan n.h toplarsın.
  • 15-01-2026, 11:47:00
    #5
    Zenginden toplarsan beklenti netleÅŸecektir.
  • 15-01-2026, 11:47:58
    #6
    Vergi almadığı yer yok birde vergi topluyamıyorum diyor.
    Elinde olsa soluduÄŸumuz havada da hava soluma vergisi kesecek.
  • 15-01-2026, 11:50:26
    #7
    Cem Yılmaz bikmeseler bari sözü geldi aklıma vergi toplayamıyormuş baksen. Kulak arkasını, önünüde aldın daha ne yapacaksın.
  • 15-01-2026, 11:50:43
    #8
    Zenginlere özel yasa çıkarmaktan vazgeçse belki toplar.
  • 15-01-2026, 11:53:12
    #9
    👑Sr. Software Specialist
    Pozisyon değiştirin sayın bakanım.