6 Ocak’ta TOBB’daki toplantıda Bakan Mehmet Şimşek’in iş dünyasının taleplerine “Vergiyi istediğim gibi toplayamıyorum. Benim vaktimi çalıyorsunuz” diyerek tepki gösterdiği öne sürüldü. Bu sözler salonda tansiyonu yükseltti. Bir katılımcı da Şimşek’e “Bugün siz kötü bir gününüzdesiniz herhalde” dedi.
Kaynak: https://halktv.com.tr/siyaset/mehmet...vergi-1000875h
MEHMET ŞİMŞEK : "vergiyi istediğim gibi toplayamıyorum. "
22
●1.046
- 15-01-2026, 11:42:57
- 15-01-2026, 11:50:26Cem Yılmaz bikmeseler bari sözü geldi aklıma vergi toplayamıyormuş baksen. Kulak arkasını, önünüde aldın daha ne yapacaksın.