Sanırım ddos yiyoruz, ne yapılmalı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanırım ddos yiyoruz, ne yapılmalı?
9
●
386
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanırım ddos yiyoruz, ne yapılmalı?
1
2
11-01-2026, 22:29:38
#1
ismaiwz
Üyeliği durduruldu
Siteyi under attack moda aldım lakin devam ediyor saldırı ne yapılmalı? Yapanı nasıl tespit ederiz
11-01-2026, 22:31:02
#2
neatness
dilerseniz waf hizmeti verebiliriz hocam pm ilettim
11-01-2026, 22:31:02
#3
Misafir
ismaiwz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siteyi under attack moda aldım lakin devam ediyor saldırı ne yapılmalı? Yapanı nasıl tespit ederiz
Tespit edemessin bize her gün 4 tb geliyor
ismaiwz
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
11-01-2026, 22:31:30
#4
dikine_solucan
loglara bak sana hangi ipden gelıyorsa cloud dan engelle yada google hariç tüm gelen botlara capcha ekle geçemesinler.
11-01-2026, 22:31:34
#5
IyibirNet
11-01-2026, 22:31:49
#6
ASTG
Merhaba,
Koruma sağlayabiliriz
11-01-2026, 22:32:29
#7
Albatroz
iletişim bırakırsanız hocam ücretsiz cloudflare ayarı yapabilirim size
11-01-2026, 22:34:27
#8
Maximus178
Astek1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
Koruma sağlayabiliriz
Kendilerini önermeye gelecektim, yorum atmışlar. Şiddetle tavsiyemdir.
11-01-2026, 22:38:05
#9
BerkKayal
Resimde de göstermiş olduğum gibi saldırı modunu açarsanız herhangi bir sorun yaşamazsınız.
https://hizliresim.com/a5459aq
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler