Star Trek sevenler üzgün acı kaybımız - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Star Trek sevenler üzgün acı kaybımız
2
●
66
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Star Trek sevenler üzgün acı kaybımız
10-01-2026, 17:02:43
#1
ReckRaez
Tüm startrek serisi netflixden kaldırıldı paramount+'a geçti o da ülkede yok netflix üyeliğimi tutmamın tek sebebi startreklerdi geçmiş olsun,kaçakdan izlemek dışında bi çaremiz kalmadı
10-01-2026, 17:08:17
#2
SEOKOZ
Hepimize geçmiş olsun bunu sindirmek bir kaç ay sürecek.
10-01-2026, 17:11:00
#3
Buraksosyal
Üyeliği durduruldu
Trrek ney
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler