R10.net/@username olsa daha iyi olmaz mı?
19
●1.140
- 08-01-2026, 23:47:05r10.net/rubydigital yazarak hesabıma girebilirsiniz mesela.
- 08-01-2026, 23:48:00https://www.r10.net/pehlivanmedya
VİP üyeliklerde bu şekilde yazabilirsiniz.
@Anılcan; hocam satın alım üyeliklerle ilgileniyor. - 08-01-2026, 23:49:05Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSerhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam bu özelliğin zaten olduğunu biliyorum ama herkese açılsa daha güzel olur bencepehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta kullanıcı adları çifter olarak alınmıyor
