• 07-01-2026, 18:43:52
    #1
  • 07-01-2026, 19:10:34
    #2
    AKP'nin %0 olması gerekirdi. O yüzden çok kötü bir tablo görüyorum
  • 07-01-2026, 19:32:08
    #3
    Hala AKP'ye oy veren varsa utanması lazım. Kiralar bile emekli maaşından ve asgarî ücretten yüksek. Yazık bu millet gerçekten uyuşturulmuş.