Forumdaki Anket Sonucunu Nasıl Değerlendirisiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumdaki Anket Sonucunu Nasıl Değerlendirisiniz?
2
●
114
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Forumdaki Anket Sonucunu Nasıl Değerlendirisiniz?
07-01-2026, 18:43:52
#1
jeaner
07-01-2026, 19:10:34
#2
EmreNN
AKP'nin %0 olması gerekirdi. O yüzden çok kötü bir tablo görüyorum
07-01-2026, 19:32:08
#3
Temajet
Hala AKP'ye oy veren varsa utanması lazım. Kiralar bile emekli maaşından ve asgarî ücretten yüksek. Yazık bu millet gerçekten uyuşturulmuş.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler