• 31-12-2025, 10:22:16
    #1
    Mutlu Yıllar
    Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya
    Rengârenk batan günü al karşına
    Bir renk, de kendinden kat
    Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak
    Kapat gözlerini bir hikâye yarat
    Vazgeçme hissedilir biraz, da sıcaklığını kat
    Kalbinde, ki elleri bırakma sıkıca tut
    Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt
    Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama
    Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver
    Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
    Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana.
    Can Yücel
  • 31-12-2025, 10:27:33
    #2
    Sevgili oğlum
    Sen bunları okuduğunda,
    Benim çoktan bir (birkaç da olabilir),
    Oğlum* olmuş olacak.

    Vasiyetimdir bilesin;
    Öncelikle yayınlanmış romanımı,
    Yayınlayamadığım diğer romanlarımı,
    Sayısını bilmediğim ama
    Bir kaçını çok sevdiğim şiirlerimi,
    Ve sanırım en önemlisi,
    Yayınlanmış romanımın içinde,
    (Kendisiyle henüz tanışmadım ama
    Annen buraya kızabilir)
    Nasıl sevmemen gerektiğini bırakıyorum sana..

    Ve tekrar vasiyetimdir;
    İyi bak onlara..
    Bir gün belki sende,
    Biz sevdik mi lâl oluruz dersin ama
    İçten içe ben olma!

    Bir de kitaplarım var,
    Elimde kalanlar tabi ki de.
    Arabalar eskiyor diye almıyorum sana,
    Kitaplarıma iyi bak ama.
    Az önce okudum bir Ah Muhsin ÜNLÜ şiiri
    Ki yeni öğrendim Onur ÜNLÜ olduğunu.
    O şiirde duydum bunu da, çaktırma.

    Birkaç da güzel dost bırakıyorum,
    Aman kıymetini bil, zor oldu biriktirmesi,

    Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar,
    Annenle tanışıp seni dünyaya getirmeye karar verdiğimizde
    Yine yazarım, öptüm minik burnundan.
    Bir de ayak parmaklarından.

    *Kızım da olabilir, şimdilik ben de bilmiyorum,
    O'nu şimdiden çok seviyorum!..

    Burak K.
  • 31-12-2025, 10:33:03
    #3
    💎 Brand & UI Designer
    Ne ümitlerle gelip dünyaya
    En güzel ismi takındın: Afşın!
    Böyle erken bırakıp gitme neden?
    Kaç bahar, kaç yılı doldurdu yaşın?
    Kaldı senden bize bir gamlı seda…
    Bir vedadır o seda sade veda!
  • 31-12-2025, 10:42:28
    #4
    Sevgilerde
    Sevgileri yarınlara bıraktınız
    Çekingen, tutuk, saygılı.
    Bütün yakınlarınız
    Sizi yanlış tanıdı.

    Bitmeyen işler yüzünden
    (Siz böyle olsun istemezdiniz)

    Bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi
    Kalbinizi dolduran duygular
    Kalbinizde kaldı.

    Siz geniş zamanlar umuyordunuz
    Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
    Yılların telâşlarda bu kadar çabuk
    Geçeceği aklınıza gelmezdi.

    Gizli bahçenizde
    Açan çiçekler vardı,
    Gecelerde ve yalnız.
    Vermeye az buldunuz
    Yahut vakit olmadı

    Behçet Necatigil