Son yıllarda moda olan bir durum var ; " fırsatçılık " bunun önüne geçilmesi lazım ama serbest piyasa kuralları gereği ilerliyor herşey. Sonuç 1 adet yumurta 10 TL olabiliyor mesela, organik hikayesi gibi.