• 24-09-2009, 02:07:15
    #1
    KAVUŞURSAK BİTERİZ BİZ

    Herşey açık ve net. Tamda beni anlatan bir şarkı.
    Kavuşursak biteriz biz.
  • 24-09-2009, 13:14:16
    #2
    Çok güzel parça. Teşekkürler kardeş.
    Deştin yine yaramı...
  • 24-09-2009, 14:02:14
    #3
    falc0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel parça. Teşekkürler kardeş.
    Deştin yine yaramı...
    Sağol kardeşim beğendiğin için. +rep
    Çok yaralayıcı bir parça gerçekten. Herkes dinlemeli.
  • 24-09-2009, 14:38:13
    #4
    dinliyorum gercekten güzel parca sagol
  • 24-09-2009, 18:01:39
    #5
    Sözleri şu şekilde arkadaşlar.

    Kavuşursak biteriz biz
    Biz mutlu sonlar katiliyiz
    Kavuşursak biteriz biz
    Sevgiyle bakan gözleri kör ederiz

    Herkesin bildiği bir aşk
    Herkesin attığı bir imza
    Herkes gibi değiliz biz
    Belki biraz serseri, belki biraz deliyiz
    Ama kavuşursak biteriz biz

    Bir kor var içimizde yanan
    Onu küllendiremeyiz
    Görüşemeyiz, konuşamayız, şevişemeyiz
    Bir aşk var bizi biz yapan
    Kavuşarsak biteriz biz

    İki sınır ülkenin dikenli telleriyiz
    Dokunsak kanar ellerimiz
    Hiçkimseye söylemez
    Gizli gizli severiz
    Kavuşarsak biteriz biz
  • 24-09-2009, 18:17:25
    #6
    anlasildi kardes, ask acisi cekiyorsun
  • 24-09-2009, 19:40:06
    #7
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlasildi kardes, ask acisi cekiyorsun
    Valla ne yalan söyleyeyim tam 1 sene oldu unutmaya çalışalı tamda bu zamanlardı. Hala unutamıyorum. Çünkü tüm hayatıma sirayet etmiş.

    Yoksa kızlar içinde geziyorum. Birçok kız arkadaşımda var. O konuda şanslıyım. Ama onun gibi olmuyor işte. Boşa koysan dolmuyor, doluya koysan almıyor.

    Baktığım herkes sen gibi. Herkeste biraz sen var.
  • 24-09-2009, 19:41:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ohoo bunalıma soktun hakkın -rep

    ama ++
  • 24-09-2009, 19:55:35
    #9
    Bu video ya Facebook'tan kaldırılmış ya da gizlilik ayarlarından dolayı görüntülenemiyor.