Altın satarken neden 0,995 den alıyorlar?
12
●612
- 23-12-2025, 13:31:31Selamun aleyküm altın bozduracagimda satarken normal kur üzerinden satıp alirken 0,995 gram olarak hesaplayıp alıyorlar arada ciddi fark oluşuyor. 1000 gr üzerinden hesaplayacak yer yokmu kapalı çarşı veya kuyumcukentte
- 23-12-2025, 13:34:42külçe altının hesaplaması o sekilde. 1000 tane 1 gr alsaniz normal olarak hesaplanır. ben zamanında işçilik parası düşülüyor abi o yuzden 995 gr den hesaplanır demişlerdiAbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2025, 13:38:56Tamam da bozduracağım külçe altın benden 0.995 den alıyorlar . Bu işçiliği almayan yer yokmu kapalı çarşı veya kuyumcukentte fiyat farkı çıkıyor yüksek miktarda
- 23-12-2025, 13:39:44Gram tek alınca işçilik yok.bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Külçe alınca var doğru mu anladım - 23-12-2025, 13:42:07evet hocam. külçeyi alan kişi sayısı az oldugu için hemen satamadıkları içinişçilikle grama çevirip sirkülasyondan kazanıyoruz demişlerdi
- 23-12-2025, 13:43:11O vakit alırken gram almak daha mantıklı birdahakine aklımızda olması iyi oldubicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle