• 22-09-2009, 19:12:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı akşamlar arkadaşlar.Arabanın hoparlörlerinden biri bozuldu ne yazık ki.Öyle gezinirken uygun birtane 2+1 buldum aşağıdaki özelliklerde.Sizce tok ses alabilirmiyim.Sonuçta hoparlörler uyumlu ve kendi kasalarındalar.Sizce nasıl olur ? daha önce böyle bir uygulamaya gideniniz var mı arkadaşlar.Yorumlarınızı alayım.

    Çıkış gücü : 1200 W (P.M.P.O.)
    Açıklama : RMS: 20W + 4W * 2 (28W)
    Açıklama@ : 2.1 Kanal Ahşap

  • 22-09-2009, 19:14:57
    #2
    Sanmıyorum frisby çok dandiktir bu konuda logitech veya creative olsa neyse derdimde
  • 22-09-2009, 19:15:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    minton'un 2+1 i bendede var. eğer olursa banadasöyle bende taktırım evde yatıyo
  • 22-09-2009, 19:17:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmıyorum frisby çok dandiktir bu konuda logitech veya creative olsa neyse derdimde
    Marka konusunu değiştirebiliriz.Sorun değil başka seçenekleride değerlendirebilirim.Öyle çok şatafatlı olmasını istemiyorum zaten olamazda buyuk ihtimal