Hayırlı akşamlar arkadaşlar.Arabanın hoparlörlerinden biri bozuldu ne yazık ki.Öyle gezinirken uygun birtane 2+1 buldum aşağıdaki özelliklerde.Sizce tok ses alabilirmiyim.Sonuçta hoparlörler uyumlu ve kendi kasalarındalar.Sizce nasıl olur ? daha önce böyle bir uygulamaya gideniniz var mı arkadaşlar.Yorumlarınızı alayım.
Çıkış gücü : 1200 W (P.M.P.O.)
Açıklama : RMS: 20W + 4W * 2 (28W)
Açıklama@ : 2.1 Kanal Ahşap