Selamlar. bu ara çok artmaya başlayan bir durum var. yabancı yabancı numaralardan afrikadaki çocuklara yemek, kurban vs adı altında para topluyorlar. ne kadar doğru bilmiyorum ama her yazana atamıyoruz haliyle. inşallah atılan paraları gerçekten bu şekilde kullanıyorlardır ama bir noktadan sonra her gün her gün olması sıkmaya başladı.
En sonunda karşı atağa ben geçtim, ve arkadaş beni engelledi