Merhaba. Microsoft hesabımı açtım. Güvenlik önlemlerini daha sonra eklerim diyerek işim olması nedeniyle hesabı kapattım. Aradan 2 hafta geçti giriş yapmak üzere bilgileri doldurdum. Ancak şifreyi o an hatırlayamadım. Daha sonra da hesap kilitlendi. Aşağıdaki şekilde ekran çıkıyor. Hesabıma giriş yapamıyorum. Hesaıbma giriş yapabilmem için yardımcı olabilecek arkadaşım var mı? Kurtarma formu da işe yaramıyor. Kaç kere doldurdum inanın hatırlamıyorum. Bu arada hesaba aylardır giremiyorum arkadaşlar. Microsoft family grubuna ekledim ve eklediğimle kaldı o şekilde.