Merhaba R10
Ebeveyn imzasıyla Vakıf açtım ama Nays hesabına para atılmıyor geri iade ediyor.
Ama hadi karta atıldı.
Neden bilgisi olan var mı?
(Aradım 18 altısın şubeye go dedi )