R10 daki herkese sesleniyorum
Neye ihtiyacınız var yazın belki çözeriz.🤝
R10 daki herkese sesleniyorum 🤝
29
●1.082
- 01-12-2025, 13:01:26Para = mutluluk insanların bir çoğunun isteği bu yöndedir bence.
- 01-12-2025, 13:01:58Canım sıkılıyor ya yapacak bir şey bulamıyorum.ahmetoyuncu bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 01-12-2025, 13:04:23
- 01-12-2025, 13:06:08Hocam tekrar ayağa kalkmaya ihtiyacım var,uzun süreli ilişkim bitti, o depresyon hali ile işten ayrıldım