Beni 10 sene geriye çektiler maf ettiler. 3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verdik ondada beni sattılar.
İşleri düşünce kral, adamsın ama işleri bitince aokakta görse tanımazlar.
Şu anda iş yerim insanlardan uzak tek başıma çalışıyorum. Daha önceki çalıştığım işyerlerinde de dediğim gibi hep karakteri bozuk insanlar ile çalıştım.
Akrabalarda yok olsada referans olmuyorlar
Binada 1 kız vardı onuda akrabam giderek doldurup bozmuş. Başkasıyla evlendikten sonra öğrendim.
Aslında bu güne kadar olmaması zoruma gitmiyor fa hep olacak gibi olupta olmaması zoruma gidiyor.
Eskiden çok büyük isyanlar ederdim çünkü benim çabalayarak ulaşamadıklarıma başkaları kolay bir şekilde ulaştılar şimdi hepsi evli.
hayatta şunu öğrendim ki olmayınca olmuyor zorlamanın mantığı yok.
ama dediğim gibi hocam hiçbir zaman bir kişi bana şans vermedi.
Demesi kolay diyeceksin ama tekrar ediyorum,
Kalbini ferah tut. Unutma ki; 'Olmuyor' dediğin her kapının ardında, seni belki de büyük bir yanlıştan koruyan gizli bir hayır vardır.
Gecikiyorsa, daha güzeli hazırlanıyordur. Nasip vaktine esirdir; sen isyan etme, sabret. En doğru kişi, en hayırlı zamanda mutlaka seni bulacaktır