Bende aynıyım, böyle giderse, huzur evi sayısını artırmak zorunda kalacaklar. Ukrayna'dan mülteci bekliyordum, gelmediler 🤣 Eskiden görücü usulü vardı, şimdi kimse kötü olurum diye kimseyi önermiyor. Piyasa çok kötü 🤣