Hem çalışıp hem emekli maaşı alınamayacak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hem çalışıp hem emekli maaşı alınamayacak
5
●
232
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hem çalışıp hem emekli maaşı alınamayacak
24-11-2025, 13:59:32
#1
alperengnc
https://x.com/Para_Haber/status/1992902913987854659
24-11-2025, 14:01:36
#2
MahmutCan
Haber ciddi değildir diye umut ediyorum. Kaynak çok itibar edilesi değil.
24-11-2025, 14:24:33
#3
alperengnc
MahmutCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haber ciddi değildir diye umut ediyorum. Kaynak çok itibar edilesi değil.
Bir çok yerde gördüm hocam
24-11-2025, 14:31:16
#4
goktugpek
Üyeliği durduruldu
Emekli yaşamasın zaten
24-11-2025, 14:46:20
#5
ByMetiN
🔥 AdSense Uzmanı 🔥
2008 sonrası sigorta girişi olupta Emekli olan varmı ?
24-11-2025, 14:57:38
#6
xyL
sigorta girişi ekim 2008 ve sonrası derken? EYT kapsamında emekli olanlardan mı bahsediliyor ben pek anlayamadım açıkçası
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler