• 20-11-2025, 16:26:29
    #1
    Sorum var kategorisinde banlıyım gerekli bölüme taşırsınız konuyu

    Kedimi dün kısırlaştırdık, hali keyfi şuan gayet yerinde oynuyor arada koltuğa felan atlıyor hatta, Ancak bugün kakasını yaptıktan sonra koltuğa sürünerek poposunu resmen oraya sildi sonra bağırınca indi 2 dk sonra ise yere aynı hareketi yaptı. Bu normal mi?
  • 20-11-2025, 16:27:06
    #2
    Tuhaflıklar çok normal
    Kısırdan sonra kendine gelmesi 1 ay sürebilir.

    Not: 3 kedim var
  • 20-11-2025, 16:28:34
    #3
    Yanlış hatırlamıyorsam bir veteriner arkadaşıma sormuştum bunu. İdrar yollarında enfeksiyon olabilir demişti.
  • 20-11-2025, 16:29:07
    #4
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuhaflıklar çok normal
    Kısırdan sonra kendine gelmesi 1 ay sürebilir.

    Not: 3 kedim var
    teşekkür ederim hocam tüyleri kadar ömürleri olsun ilk kedim benimde ama son olmayacak muhtemelen 😀
  • 20-11-2025, 16:29:57
    #5
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam tüyleri kadar ömürleri olsun ilk kedim benimde ama son olmayacak muhtemelen 😀
    Hiç yapmadığı şeyleri kısırdan sonra alışkanlık haline getiren bile var.
    Tuhaf canlılar ama iyiki varlar D:
  • 20-11-2025, 16:37:27
    #6
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç yapmadığı şeyleri kısırdan sonra alışkanlık haline getiren bile var.
    Tuhaf canlılar ama iyiki varlar D:
    umarım bunu alışkanlık yapmaz koku bırakmasın diye yaptık resmen ceza kesti
  • 20-11-2025, 16:41:43
    #7
  • 20-11-2025, 16:41:54
    #8
  • 20-11-2025, 16:48:22
    #9
    1 haftalık süreç var o bitince düzeliyor diyorlar 1 ay ilkkez duydum