Her gün öğle arası eve dönüyorum.
Eve döndüm ne göreyim 6 yıldır konuşmadığımız eski kiracı(komşu)
Anneme bı uygulama anlatıyor girişte 450 dolar yatırılıyormuş sonrasında reklam çekme mi ne oluyormuş restorantta para kazanıyoruz. Örneğin restorana gidince 2k tuttu biz para ödemiyoruz yiyoruz içiyoruz sonra ekstra 70 dolar kazanıyormuşuz.
Annem ne kadar yok dese de ısrar etti en son gitmiş