• 17-11-2025, 15:42:34
    #1
    Merhaba
    Her gün öğle arası eve dönüyorum.
    Eve döndüm ne göreyim 6 yıldır konuşmadığımız eski kiracı(komşu)
    Anneme bı uygulama anlatıyor girişte 450 dolar yatırılıyormuş sonrasında reklam çekme mi ne oluyormuş restorantta para kazanıyoruz. Örneğin restorana gidince 2k tuttu biz para ödemiyoruz yiyoruz içiyoruz sonra ekstra 70 dolar kazanıyormuşuz.
    Annem ne kadar yok dese de ısrar etti en son gitmiş
  • 17-11-2025, 15:43:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yuh komşuluk ölmüş
  • 17-11-2025, 15:44:30
    #3
    İnsanlık kalmamış ne komşusu hocam yapmayın .d herkes birini koparma peşinde
  • 17-11-2025, 15:44:49
    #4
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuh komşuluk ölmüş
    Hocam biz taşındık işi düşmediği sürece arayıp sormaz.
  • 17-11-2025, 15:45:25
    #5
    verilmiÅŸ sadakanız varmış 🤣
    bak dolandırıcılık ta 6 yıl sonra konuÅŸmayı öğretiyor🤣🤣🤣 sosyelleÅŸtirmiÅŸ
  • 17-11-2025, 15:46:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bence insanlar parasızlıktan ekonominin kötülüğünden bu dolandirma yoluna yöneliyor olabilir mi ? Tabi işin ahlaki boyutu da var. Açlıktan ölse de haram yemeyecek milyonlarca insan vardır
  • 17-11-2025, 15:48:26
    #7
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verilmiÅŸ sadakanız varmış 🤣
    bak dolandırıcılık ta 6 yıl sonra konuÅŸmayı öğretiyor🤣🤣🤣 sosyelleÅŸtirmiÅŸ
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence insanlar parasızlıktan ekonominin kötülüğünden bu yola yöneliyor olabilir mi ? Tabi işin ahlaki boyutu da var. Açlıktan ölse de haram yemeyecek milyonlarca insan vardır
    Hocam annem zaten dinlemez, yapmaz.
    Bu referans mı kazanıyor neyse?
    Sizi yemeğe götüreyim diyor şuan diyor 10k param var güvenlik amaçlı 3-5 gün sonra çekiliyor diyor.
  • 17-11-2025, 15:51:34
    #8
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam annem zaten dinlemez, yapmaz.
    Bu referans mı kazanıyor neyse?
    Sizi yemeğe götüreyim diyor şuan diyor 10k param var güvenlik amaçlı 3-5 gün sonra çekiliyor diyor.
    benimde aklıma ref olayı geldi, ne olur ne olmaz. salla gitsin hatta anacım nekadarda böyle şeyler yapmaz desende yinede sıkı sıkı tembih et ne olur ne olmaz.
  • 17-11-2025, 16:55:21
    #9
    aklıma direkt megacılar geldi, megacılar ölmez şekil değiştirir taktik değiştirir pazarlama stratejisi değiştirir. klasik saadet zinciri network marketing şeysi olarak yorumladım.
    • İbrahimH
    İbrahimH bunu beğendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.