Yeniler bilmez eskilerin gözü yaşlı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeniler bilmez eskilerin gözü yaşlı
18
●
684
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeniler bilmez eskilerin gözü yaşlı
1
2
3
17-11-2025, 00:35:54
#1
tayfunsofuoglu
17-11-2025, 00:36:41
#2
Yucelbas
17-11-2025, 00:37:09
#3
RMA
Hiçlik Âleminin Yolcusu
Eskiden R10un footer kısmında Hadis vardı
17-11-2025, 00:37:11
#4
SEOKOZ
17-11-2025, 00:38:32
#5
softinays
We 🤍 WordPress
Vay be o zamanlar bedava-sitem (tr.gg) de takılıyorduk r10da pek vakit geçiremiyorduk hocam zaman ne kadar çabuk geçmiş🥹
17-11-2025, 00:41:53
#6
isa_Aktar
Gözüm yaşlı
17-11-2025, 00:46:35
#7
MakayWeb
Vay be istemsizce
Üye Girişi
butonuna tıkladım.😢
17-11-2025, 00:46:46
#8
Musiconline
17-11-2025, 00:50:47
#9
Haz
Bileydim 8 yaşında kaydolurdum. 20 yıl rozetim olacaktı şimdi.
Yeni gelenlere çök-kalk yaptırırdık.
Spoiler Göster
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler