• 17-11-2025, 00:35:54
    #1
  • 17-11-2025, 00:36:41
    #2
  • 17-11-2025, 00:37:09
    #3
    RMA
    Hiçlik Âleminin Yolcusu…
    Eskiden R10’un footer kısmında Hadis vardı
  • 17-11-2025, 00:37:11
    #4
  • 17-11-2025, 00:38:32
    #5
    We 🤍 WordPress
    Vay be o zamanlar bedava-sitem (tr.gg) de takılıyorduk r10da pek vakit geçiremiyorduk hocam zaman ne kadar çabuk geçmiş🥹
  • 17-11-2025, 00:41:53
    #6
    Gözüm yaşlı
  • 17-11-2025, 00:46:35
    #7
    Vay be istemsizce Üye Girişi butonuna tıkladım.😢
  • 17-11-2025, 00:46:46
    #8
  • 17-11-2025, 00:50:47
    #9
    Bileydim 8 yaşında kaydolurdum. 20 yıl rozetim olacaktı şimdi.

    Yeni gelenlere çök-kalk yaptırırdık.