• 16-11-2025, 14:20:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamün Aleyküm. 5 logodan 2 tanesi seçildi son olarak fikirlerinizi almak istiyorum 2 logodan sizce hangisi (NOT KADIN GİYİM VE MAĞAZA ADI ADEN)


  • 16-11-2025, 14:27:54
    #2
    Kurumsal Üye
    Aleyküm selam bence 1 numaralı daha hoş
  • 16-11-2025, 14:38:17
    #3
    Hocam 1 numara kotona mı benziyor , 2 numara daha kalın font olursa bence onu seçerim. Köşeli fontlar bile olabilir kısa isim olduğu için.
  • 16-11-2025, 14:52:17
    #4
    kendinize özgü bi font bulun çok farklı fontlar var 2. olabilir
  • 16-11-2025, 14:58:43
    #5
    bence ikisinide birleştirin birbirine 😊