Giyim mağaza logo danışması 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Giyim mağaza logo danışması 2
4
●
102
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Giyim mağaza logo danışması 2
16-11-2025, 14:20:25
#1
ayazbey
Üyeliği durduruldu
Selamün Aleyküm. 5 logodan 2 tanesi seçildi son olarak fikirlerinizi almak istiyorum 2 logodan sizce hangisi (NOT KADIN GİYİM VE MAĞAZA ADI ADEN)
16-11-2025, 14:27:54
#2
raynnerino
Kurumsal Üye
Aleyküm selam bence 1 numaralı daha hoş
16-11-2025, 14:38:17
#3
Karyagdi
Hocam 1 numara kotona mı benziyor , 2 numara daha kalın font olursa bence onu seçerim. Köşeli fontlar bile olabilir kısa isim olduğu için.
16-11-2025, 14:52:17
#4
ibos
kendinize özgü bi font bulun çok farklı fontlar var 2. olabilir
16-11-2025, 14:58:43
#5
useralpha
bence ikisinide birleştirin birbirine 😊
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler