• 14-11-2025, 14:08:30
    #1
    Normalde ailemin yaşadığı ev babam üzerine olduğu için başvuru hakkım yok zaten olsaydı da başvurmayı düşünmüyordum. Yine de başvuru yaptım. Reddedilir diye bekliyordum ama kabul gelmiş. Normalde deprem bölgesinde yaşıyoruz ikametgahım başka bir ilde başvuruyu da ikametgah iline yaptım. Bu durumla karşılaşan oldu mu? Acaba şartları sağlıyorum da ben mi bilmiyorum merak ettim

    Çıkması durumunda ilerde yaşayabileceğim sıkıntılardan dolayı bankaya ücreti yatırmıyacağım. Başvuru yapmamış olacağım yani
  • 14-11-2025, 14:11:10
    #2
    zaten çıksa da kayıt sırasında muhtemelen reddilecek ve yedeklere çıkacak.
    boşa bi 5k devlet işletir
  • 14-11-2025, 14:13:25
    #3
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten çıksa da kayıt sırasında muhtemelen reddilecek ve yedeklere çıkacak.
    boşa bi 5k devlet işletir
    Aynı fikirdeyim. Arkadaşlarım aynı şartlarda başvurup red alınca neden reddedilmedi diye merak etmeye başladım

    Evin rayiç değeri düşük onla ilgili mi diye baktım madde göremedim