Normalde ailemin yaşadığı ev babam üzerine olduğu için başvuru hakkım yok zaten olsaydı da başvurmayı düşünmüyordum. Yine de başvuru yaptım. Reddedilir diye bekliyordum ama kabul gelmiş. Normalde deprem bölgesinde yaşıyoruz ikametgahım başka bir ilde başvuruyu da ikametgah iline yaptım. Bu durumla karşılaşan oldu mu? Acaba şartları sağlıyorum da ben mi bilmiyorum merak ettim
Çıkması durumunda ilerde yaşayabileceğim sıkıntılardan dolayı bankaya ücreti yatırmıyacağım. Başvuru yapmamış olacağım yani
TOKİ - Şartları sağlamıyorum ama başvuru hakkı verildi
2
●358
- 14-11-2025, 14:13:25Aynı fikirdeyim. Arkadaşlarım aynı şartlarda başvurup red alınca neden reddedilmedi diye merak etmeye başladımAOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evin rayiç değeri düşük onla ilgili mi diye baktım madde göremedim