• 18-09-2009, 13:58:50
    #10
    Gördün de ne oldu Bende görüyorum ama işime yaradığını söyleyemem.
  • 18-09-2009, 14:07:08
    #11
    Aferim.
  • 18-09-2009, 14:32:54
    #12
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Platin bölümün de gördün mü ? Çok güzel şeyler varmış
    +18 videolar
    Komik videolar
    Hack yapma yöntemleri
    Çalıntı kredi kartları
    Ftp şifreleri falan

    Ben de orayı gördüm geçen gün ama sonra kapandı bi anda
    (bakınız : edwırd )
    edwırd tada sanada , başka bir *** yazmayı bilmezmisin sen ,boş işler sorumlusu

    işim gücüm yok sizemi yalan söyliyecez ,bölümler an önce girilebilir durumdaydı , girdim bir kaç konuya girdim ama sayfayı yenilediğimde , giriş kapandı , neyse senin seviyene fazla inmemek gerek
    çakma gold
  • 18-09-2009, 14:34:22
    #13
    SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edwırd tada sanada , başka bir *** yazmayı bilmezmisin sen ,boş işler sorumlusu

    işim gücüm yok sizemi yalan söyliyecez ,bölümler an önce girilebilir durumdaydı , girdim bir kaç konuya girdim ama sayfayı yenilediğimde , giriş kapandı , neyse senin seviyene fazla inmemek gerek
    çakma gold
    Arkadaşın dediğini anlamıyorsun ki seviyesine düşesin. Diyor ki girdin de ne oldu. Sen diyorsun size yalan mı söyleyeceğim.
  • 18-09-2009, 14:36:34
    #14
    Seza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum artist dolmuş.
    artist derken ?

    CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlatsana neler vardı
    işe yaramaz bir çok konu

    PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi çocuk olursan,belki şirinleri bile görebilirsin.
    ebeni göreyim o bana yeter

    Neyoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +18 Link satıyordum alcakmısın ?
    yok saolasın ben almiyim

    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördün de ne oldu Bende görüyorum ama işime yaradığını söyleyemem.
    sadece belirtmek istedim , üyelere açık haldeydi az önce o yüzden

    yaramıyoda zaten
  • 18-09-2009, 14:37:05
    #15
    r10'da açılan konular monotonlaştı galiba?
  • 18-09-2009, 14:37:15
    #16
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediğini anlamıyorsun ki seviyesine düşesin. Diyor ki girdin de ne oldu. Sen diyorsun size yalan mı söyleyeceğim.
    (bakınız : edwırd )

    bu yazı ne peki
  • 18-09-2009, 14:50:53
    #17
    Üyeliği durduruldu
    SiLeNt_HeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ebeni göreyim o bana yeter
    Gösterecegim sana merak etme.!!!
  • 18-09-2009, 14:52:50
    #18
    PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösterecegim sana merak etme.!!!
    göster göster