• 12-11-2025, 06:38:28
    #1
    Hiç mutlu eden veya tatmin edici bir şeyler yok, iş pek yok, aşırı sıradan ilerliyor.
    Bir şey yapmak isteyince bir anda büyük bir isteksizlik geliyor

    veya bir şey yapmak isteniyor anlık hevesle, para kazanılmak isteniyor ama bir durgunluk var kısır döngüde kalınıyor böyle.
  • 12-11-2025, 06:40:48
    #2
    Piyasa genel durgun
  • 12-11-2025, 06:42:10
    #3
    Sizlik bir durum piyasa cap canlı
  • 12-11-2025, 06:45:11
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizlik bir durum piyasa cap canlı
    Hep yazılım işi kategorilerini kovalıyorum, sadece yasal olarak sıkıntı çıakrtabilecek talepler olmuş özelikle türk sitelerine yönelik botlar isteyenler var bu sebepten dolayı yapmadım 2000 lira için mahkemelik olmaya gerek yok.
    Web tasarıma bir ara yönelebilirim ticaret konusunda daha rahat olmak adına, yetenekli olduğum bir alan yine ama yazılım kadar güvenmiyorum kendime.
  • 12-11-2025, 06:50:29
    #5
    netpositive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep yazılım işi kategorilerini kovalıyorum, sadece yasal olarak sıkıntı çıakrtabilecek talepler olmuş özelikle türk sitelerine yönelik botlar isteyenler var bu sebepten dolayı yapmadım 2000 lira için mahkemelik olmaya gerek yok.
    Web tasarıma bir ara yönelebilirim ticaret konusunda daha rahat olmak adına, yetenekli olduğum bir alan yine ama yazılım kadar güvenmiyorum kendime.
    O tarz istekleri moderatörlere bildirin gerekeni yaparlar kullanıcıya
    İş kovalamak yerine projelerinizi hayata geçirin Saas projeler yapın işi beklerseniz çok beklersiniz hocam her çeşit insan var hangi birinin kaprisini çekeceksin herkes beyefendi değil . Yap projeni aylık abonelik ile sat pasif gelirin olsun bir yandan da youtube instagram website faaliyetlerine başla, paranın nerden geleceği belli olmaz bakarsın kanalın tutar oradan da para kazanırsın
  • 12-11-2025, 07:35:15
    #6
    Çoğu sektör aynı sadece bazı sektörler biraz aktif
  • 12-11-2025, 07:38:46
    #7
    kesinlikle aynı fikirdeyim hocam tam bi heyacan geliyor sonra ekonomi piyasa o bu derken ben yine elimde kahve r10 da konulara bakıyorum.