• 11-11-2025, 11:00:37
    #1
    RMA
    Hiçlik Âleminin Yolcusu…
    Yazacak cümle bulamadım!!!

    https://x.com/yucelceylancom/status/...038927701?s=46
  • 11-11-2025, 11:01:43
    #2
    Bazı haberler twitter da kalsın da moralimiz bozulmasın bizim de.
  • 11-11-2025, 11:02:31
    #3
    Az önce onlar tvde gördüğüm haber
    tam anlamıyla delilik!
  • 11-11-2025, 11:02:41
    #4
    ...
  • 11-11-2025, 11:06:50
    #5
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...
    aman hocam bir daha böyle ağır küfür etme banlanırsın değmez düzenlediğin iyi oldu
    • RMA
    RMA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-11-2025, 11:13:48
    #6
    şaka gibi normalde görse insan der anca veo 3.1 le yapışmıştır diye bir insan bir çocuğa bunu yapmaz diye ama ne bilim görünce insan tuhaf oluyor
  • 11-11-2025, 11:33:46
    #7
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    .... ..... ...... ..... oh rahatladım
  • 11-11-2025, 11:34:12
    #8
    formu twitter a çevirmesek mi . gereken yapılır bari burda olumsuz şeyler göreyelim
  • 11-11-2025, 11:38:24
    #9
    Dunyacell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    formu twitter a çevirmesek mi . gereken yapılır bari burda olumsuz şeyler göreyelim

    Gereken yapılır mı ?

    ön kapıdan girip arka kapıdan serbest kalacak

    Anneye üzüldüm döktüğü her göz yaşının bir cezası olmalı

    ama nerdeeeeee ? Türkiye' de mi ? hadi ordan.