Kendimden bahsedeyim biraz utangacım , karşı tarafta kim olursa olsun saygılı davranırım,asla argo kullanmam. kimsenin kalbini kırmayayım diye sert konuşmamaya çalışırım mülayim erkek diyebileceginiz biriyim.
Şimdi farkettigim şu;
Ne kadar yardımsever olursanız olun kücük bir hatada hemen sizi kötüleyen mi dersiniz. iyi niyetinizi suistimal, güzel konuşan insanı ezik sanan insanlar,başarılarınızı kıskanan insanlar çıkıyor.
kendi dertlerimiz yokmuş gibi kendi sorunlarından sürekli bahsedenler, şikayet edip cözüm bulmayanlar vs.
En Son Üniversitede Bilgisayarla ilgili gerekli işlemleri yapamayan birkac kişiye yardım ettim sonra baktım hergün birisi çağırıyor, anladım ki böyle olursa beni kullanırlar diye artık para almaya başladım. (normalde ücret alma niyetim yoktu, sonuçta emek olunca karşılık almayı uygun gördüm)
bir de şunu gördüm üniversitede bölümdeki çoğu kişi ya keyfi gelmiş yada okuyayım öylesine demiş kişiler. ha birde bazı erkekler var kafası cinsellikten başka birşeye çalışmayanlar(allah akıl versin).
sonrasında muhtemelen ben bu bölümü okudum iş bulamadım diyecekler, halbuki çaba göstermeden üniversitenin bir katkısı olmayacak...
Şuanda Öğrendiğim birçok şeyi Önce R10'dan, sonra internette araştırıp öğrendim.
Son olarak insanımızın Ticaret yaparken söz verip sözünü tutmaması beni rahatsız ediyor. (herkes degil tabiki)
Örnegin yabancı müşteri sıkmadan hakkım neyse zamanında ödemesini yapıyor , ama çalıştıgım Türk müşteriler ya gec yanıt veriyor yada ölücü davranıyor.
Üstte yazdığım insanlar olduğu kadar, Gerçekten iyi niyetli , değer veren kişiler de gördüm.
Sizde durumlar nasıl böyle kişiler denk gelince ne yapıyorsunuz. keyifler nasıl