• 07-11-2025, 09:53:41
    #10
    Yayıncı ataberk çok takip ettiğim birisi değil ama başka videolarda hesap kısmında fazla fazla al hak geçmesin sıkıntı yok diyor. Boyozcuda yüzünde vatan gülüşü ile hesabı sisiriyor, neticede boyozcu hak ettiğini bulup cezayı almış. Bizim insanımız gidip alışveriş yapmasa bu elemanda akillanacak nerede.
    • Saitama
    Saitama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-11-2025, 09:56:43
    #11
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hamur işi bildiğin, poğaçanın adını Boyoz koymuşlar, insanlar yüzlerce lira verip bunu alıyorsa harbiden yazık
    Normalde İzmir'de boyoz tane 15 kimi yerde de 20 TL'dir bu şahıs arasına yumurta peynir çikolata gibi ürünler ekleyerek yüksek rakamlara satıyor
  • 07-11-2025, 10:04:28
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    250 bin liralık reklam yaptı adam 47 bin ceza sarsmaz.
  • 07-11-2025, 10:07:03
    #13
    Yazılım Uzmanı
    Bu tip varlıklara kim ticaret yaptırır, kim gider kazandırır onları sorgulamak gerek. Adamın tipi bile güven vermiyor.
  • 07-11-2025, 10:08:09
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 bin liralık reklam yaptı adam 47 bin ceza sarsmaz.
    tabi reklamın iyisi kötüsü olmaz.
  • 07-11-2025, 10:17:36
    #15
    Manisa da Pastanede çalışıyorum , İzmire yarım saat mesafede

    burda da boyoz 20 tl,hadi arasına malzeme koydun hadi taş patlasın max 50 TL ki o kadar bile etmiyor yani

    20 Tane boyoz satsan 50 tl den 1000 tl 20 tane 20 tl den çay 400 ,tl . 20 tane ayran 30 tl fazladan diyorum 600 tl, 20 kola kutu kola diyim 50 tl 1000 tl , 20 şişe su 20 tl fazladan diyorum 400

    Fazladan yüksek fiyatlarla hesaplamam rağmen 3400 civarı yapıyor arkadaş kafayı yemiş , bizde esnaf adamız piyasasınıda biliyorum kafamdan sallamıyorum fiyatları iyi olmuş ceza almış.
  • 07-11-2025, 10:57:28
    #16
    Bu neyin şovu anlamıyorum hadi bu satıcı yayında gözüktüde ceza yedi diğerlerini denetleyen varmı yok en basit market bakkal bile tarihi geçmiş ürün satıyor etikette 100 lira olan ürün kasada 210 liracık oluyor.
  • 07-11-2025, 12:26:07
    #17
    En iyisi sanırım
    Hakettiğini bulmuş
  • 07-11-2025, 23:11:03
    #18
    Tezgahı kapatılması lazımdı işte ama. 47k ile kurtardı.