Yayıncılara 7000₺ Satan Boyozcu Ceza Aldı
17
●1.058
- 07-11-2025, 09:53:41Yayıncı ataberk çok takip ettiğim birisi değil ama başka videolarda hesap kısmında fazla fazla al hak geçmesin sıkıntı yok diyor. Boyozcuda yüzünde vatan gülüşü ile hesabı sisiriyor, neticede boyozcu hak ettiğini bulup cezayı almış. Bizim insanımız gidip alışveriş yapmasa bu elemanda akillanacak nerede.
- 07-11-2025, 09:56:43Normalde İzmir'de boyoz tane 15 kimi yerde de 20 TL'dir bu şahıs arasına yumurta peynir çikolata gibi ürünler ekleyerek yüksek rakamlara satıyorNova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2025, 10:04:28250 bin liralık reklam yaptı adam 47 bin ceza sarsmaz.
- 07-11-2025, 10:08:09tabi reklamın iyisi kötüsü olmaz.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2025, 10:17:36Manisa da Pastanede çalışıyorum , İzmire yarım saat mesafede
burda da boyoz 20 tl,hadi arasına malzeme koydun hadi taş patlasın max 50 TL ki o kadar bile etmiyor yani
20 Tane boyoz satsan 50 tl den 1000 tl 20 tane 20 tl den çay 400 ,tl . 20 tane ayran 30 tl fazladan diyorum 600 tl, 20 kola kutu kola diyim 50 tl 1000 tl , 20 şişe su 20 tl fazladan diyorum 400
Fazladan yüksek fiyatlarla hesaplamam rağmen 3400 civarı yapıyor arkadaş kafayı yemiş , bizde esnaf adamız piyasasınıda biliyorum kafamdan sallamıyorum fiyatları iyi olmuş ceza almış.