Bu neyin şovu anlamıyorum hadi bu satıcı yayında gözüktüde ceza yedi diğerlerini denetleyen varmı yok en basit market bakkal bile tarihi geçmiş ürün satıyor etikette 100 lira olan ürün kasada 210 liracık oluyor.