Manisa da Pastanede çalışıyorum , İzmire yarım saat mesafede

burda da boyoz 20 tl,hadi arasına malzeme koydun hadi taş patlasın max 50 TL ki o kadar bile etmiyor yani

20 Tane boyoz satsan 50 tl den 1000 tl 20 tane 20 tl den çay 400 ,tl . 20 tane ayran 30 tl fazladan diyorum 600 tl, 20 kola kutu kola diyim 50 tl 1000 tl , 20 şişe su 20 tl fazladan diyorum 400

Fazladan yüksek fiyatlarla hesaplamam rağmen 3400 civarı yapıyor arkadaş kafayı yemiş , bizde esnaf adamız piyasasınıda biliyorum kafamdan sallamıyorum fiyatları iyi olmuş ceza almış.