Fabrikada Tek Başına Bilgi İşlem Sorumluluğu Biraz Endişeliyim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fabrikada Tek Başına Bilgi İşlem Sorumluluğu Biraz Endişeliyim
9
●
666
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Fabrikada Tek Başına Bilgi İşlem Sorumluluğu Biraz Endişeliyim
1
2
06-11-2025, 19:29:04
#10
r10maina
Hayırlı olsun bu tecrübeler insana değer katar senin adına kendim işe girmiş kadar sevindim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler