• 05-11-2025, 13:51:19
    #1
    Arkadaşlar bazı kişiler kapandıktan sonra esim global ile ülkemizde roaming yaptığını yani başka ülkenin siminle bizim operatörlerden kapansada girdiğini iddaa ediyor böyle bişey var mı
  • 05-11-2025, 13:52:32
    #2
    2 aydır kapalı şekilde kullanıyorum hocam zor
  • 05-11-2025, 13:56:55
    #3
    Bende Türkiyede kullanıyorum fransa sim kartınıda taksan 4 ay sonra kapanıyor sim kartının ülkesi fark etmiyor
  • 05-11-2025, 14:37:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kullanamazsiniz hocam.
  • 05-11-2025, 14:38:07
    #5
    Yurt dışı hattı vo-wifi ile global roaming açık şekilde kullanabilirsiniz ancak BTK operatör seçmeksizin IMEI engelliyor