• 04-11-2025, 19:36:57
    #1
    Teşekkürler Rokito! Daha tanımlanmamış :/
  • 04-11-2025, 19:42:20
    #2
    aslında bu sistem otomatik verilen bir şey Yani otomatik olarak kutluyor. Ama harika bi haz veriyor bazen İyiki doğdun nice güzel senelere
  • 04-11-2025, 19:43:02
    #3
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında bu sistem otomatik verilen bir şey Yani otomatik olarak kutluyor. Ama harika bi haz veriyor bazen İyiki doğdun nice güzel senelere
    Elbette biliyorum gelenek yerini bulsun diye paylaştım
  • 04-11-2025, 19:52:37
    #4