• 04-11-2025, 02:25:53
    #19
    Kendimi bildim bile asgari ücret ne kadar arttıysa ondan daha fazla zam gelmiştir. Yani asgari ücretin 200 bin lira olduğunu farz edin. Bu zam insanca bir düzeyde geçimi amaçlıyor olsun. Hoop bunu duyan ev sahibesi zamı duyar duymaz hesabını kitabını yapmaya başlıyor bile. Marketlere zam gelmeden yansıyor hatta. Faturalar aynı şekilde. Gerçekten bir anda 200.000 olsa ev kirasının 100-120 bin olduğuna şahit olurduk. Gerçek bu bence.

    İşin özü. bkz. ne fark eder?
  • 04-11-2025, 17:31:58
    #20
    AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten sadece asgari ücretle çalışan var mı ya ?
    Mağaza vs denilecek ama onlarda da prim var yine geçiyor asgari ücreti.
    ülkenin %60 aşağı yukarı net 22 bin tl ile maaş alıyor yani asgari ücret.
    Bir çok zincir market, kurye, büro görevlisi, kargocu vs asgari ücrete talim ediyor.