• 03-11-2025, 16:44:23
    #1
    Merhaba arkadaslar.
    Bugun hayatimda aldigim en kotu telefon haberini sizinle paylasmak isterim. Suan ne yapacagimi da bilmiyorum. Cok uzgunum acikcasi ve zar zor yazi yaziyorum.
    Annemin bir suredir basi agriyordu. Konusmasinda problem oldugunu farkettik ve bugun ozel bir hastanede acile gidip noroloji muayesine gittiler. Ben yurtdisinda oldugumdan dolayi katilamadim..
    Beyin MR ve kan testini yaptirdi. Ve o kotu telefonu babamdan aldim. Maalesef annemin beyninde tumor oldugu belirlenmis. Ve doktor sanirim kotu huylu diye bana soyledi. Ameliyat disinda hicbir tedavi mumkun olmaz dedi.
    Iste o an hayatin aslinda hicbirsey icin degmeyecigini anladim. Bogazim dugumlendi ve gozlerim dolmaya basladi.
    Hayatimda neredeyse hic aglamamis bir insanim diyebilirim. Sogukkanliyim ama insan cok yakinindan birisine bunlari oldugunu gormek cok uzucu. Duygularimi anlatamiyorum maalesef.
    Annem 65 yasinda. Cevresinde hic bu durumu yasamis olan varmidir? Internette okudugum seyler ile icim iyice karardi. Ne yapacagimi bilmiyorum.
  • 03-11-2025, 16:45:16
    #2
    geçmiş olsun hocam. her şey düzelir merak etmeyin. her zaman pozitif düşünün. allahtan ümit kesilmez.
  • 03-11-2025, 16:46:56
    #3
    Rabbim Şâfii ismi ile şifalar versin.
  • 03-11-2025, 16:47:25
    #4
    Çok geçmiş olsun hocam. Allah şifa versin
  • 03-11-2025, 16:49:04
    #5
    Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.
  • 03-11-2025, 16:49:57
    #6
    öncelikle çok geçmiş olsun unutmayın ki başımıza gelen her müsibet Allah tarafından bizim için en hayırlısı olarak gelmektedir. Allahtan umut kesilmez bu süre zarfında morallerinizi yüksek tutun.
  • 03-11-2025, 16:50:19
    #7
    kvp
    helpful
    Geçmiş olsun, Allah acil şifa versin inşallah.
  • 03-11-2025, 16:51:44
    #8
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Rabbim şifa versin üstad
  • 03-11-2025, 16:52:26
    #9
    Rabbim Şâfii ismi ile şifalar versin inşallah.