• 03-11-2025, 06:52:47
    #1
    Merhaba herkese, r10 platformu üzerinde bir çoğumuz ticaret için bir çoğumuz bilgi alışverişi için bulunuyoruz, kimilerimiz forum kültürünü sevdiğimiz için. Fakat bazen şu tarz durumlara denk geldikçe dürüst olmak gerekirse bir tiksinti basıyor beni. Bir çoğumuzun profillerinde ve konularında gerek hızlı iletişim gerek ticari amaçlar için numaralarımız veyahut sosyal medya platformlarımız bulunuyor fakat bunu bazen bazı arkadaşlarımız tanıtım/spam amaçlarıyla kullanıyorlar. Bu bence yanlış bir girişim çünkü böyle bir davranışı hem etik bulmayarak hem de r10 belirlediği iletişim kuralları çerçevesince ve r10 platformunun reklam satışlarını, r10 üzerinde reklam ve premium üyelik satın almış kullanıcılara bir hakaret olduğunu düşünüyorum.

    Gelelim ilgili mesaj içeriğine

    1. Öncelikle böyle bir talebim veyahut konusunu açmadım bu tarz bir hizmet için.
    2. Bu şekilde spam mesaj içerikleri hizmet vermeye çalışmaktan daha çok sana prestij kaybı yaşattırır.
    3. Ki yanlış anlaşılmasın kendimi yüceltmek için söylemiyorum ben zaten SEO ile uğraşıyorum SEO hizmetlerinin haricinde Mobil uygulama, ve sanallaştırma çözümleri ile uğraşıyorum. Sadece backlink tarafı için konuşacak olursak ekibim ile yönettiğim +300 yüksek hacimli web sitelerim mevcut sence benim böyle bir hizmete ihtiyacım var mı? R10 üzerinde birazcık araştırmış olsan anlayabilirsin.
    4. İstesek bot yazılımları ile bunu bizde takır takır yapabiliriz, bizi geçelim r10'da bot yazılımları ile ilgilenen alanında çok profesyonel arkadaşlarımız var, sence onlar neden bunu yapmıyor hiç bir düşündün mü?
    Yapma hocam, yapmayın bu şekilde kendinizi küçük düşürürsünüz. İlgili arkadaşın ismini ve telefon numarasını paylaşmayacağım amacım rencide etmek değil. Sadece yaptığının yanlış olduğunu bilmesini (belki görürse bu konuyu, veya tanıyanlar ulaştırırsa.) ve bundan sonra da bu tarz bir girişimde bulacak arkadaşlara en azından yapmamaları için bir fikir olur diye tahmin ediyorum.

    Herkese iyi forumlar dilerim.
  • 03-11-2025, 07:02:18
    #2
    Telefon numaramı hiç bir yere vermedim belli bir süre inatla. Daha sonra Takipçi satın almak için R10 üzerinden bilinen bir servis sitesine kayıt oldum. Artık her gün Bahiiis sitesi reklamı geliyor. İnsanlar kişisel verileri kullanmayı bırakın satmaya başladı.
  • 03-11-2025, 07:05:30
    #3
    BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon numaramı hiç bir yere vermedim belli bir süre inatla. Daha sonra Takipçi satın almak için R10 üzerinden bilinen bir servis sitesine kayıt oldum. Artık her gün Bahiiis sitesi reklamı geliyor. İnsanlar kişisel verileri kullanmayı bırakın satmaya başladı.
    Doğru hocam
  • 03-11-2025, 13:06:29
    #4
    Satıyorlar normaldir 😀 burda şikayet edenlerin çoğu eline fırsat geçse onlarda yapar.