SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 aylık kiracıyken kombi bozulmuştu, ev sahibi kombi eski zaten sen değiştiriver demişti
Biz her zaman kontrata yazarız kiracı en geç 2 yılda bir kombi bakımlarını yaptırmak zorunda, yaptırmaz ve kombi bozulursa kiracı ya kombisiz kalır ya da kombiyi kendisi alır. Eğer bakımlarını yaptırır ve kombi buna rağmen bozulursa kombiyi biz alırız.