Gördüğüm en iyi d0landiricilik - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gördüğüm en iyi d0landiricilik
14
●
844
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gördüğüm en iyi d0landiricilik
1
2
27-10-2025, 19:49:15
#1
DigitalTrade
görsele bakınca bile insan zor anlıyor
böyle maillere dikkat
27-10-2025, 19:50:51
#2
vipsmedya
VipsMedya.Com
level 99
27-10-2025, 19:51:23
#3
Ozi
Daha iyileri var hocam, direkt microsoft'tan mail atmak mümkün.
27-10-2025, 19:51:45
#4
bicerdover
Seo Hizmetleri
tam ne var bunda diyordum jeton yeni düştü
27-10-2025, 19:53:08
#5
FraTT
Çok çakalca. Şuraya kulladıkları zekayı keşke başka yerlere kullansalar..
27-10-2025, 19:54:17
#6
turbey
Ozi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha iyileri var hocam, direkt microsoft'tan mail atmak mümkün.
Uyuyan devi uyunadırmamak gerek :Ç)
27-10-2025, 19:54:41
#7
Messi
Cok iyi ya
level 1 vs leve 100 dolandirici
27-10-2025, 19:56:27
#8
birsevda
27-10-2025, 19:58:22
#9
İbrahimH
Ben yine anlamadım sonra anladım🤣
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler